Termeni si conditii

 

Stimati clienti, compania ”Acvila Sport” va propune sa cititi cu atentie termenii si condiiile privind utilizarea acestui site, cit si efectuarea comenzilor prin intemediul acestuia.

Fiecare vizita pe site-ul https://acvilasport.md/, precum si fiecare comanda efectuata presupune ca ati citit termenii si conditiile si ca sunteti de acord in totalitate cu acestea.

Acvila Sport isi rezervă dreptul de a modifica si adauga noi reguli si restrictii, în ceea ce priveste continutul acestui site, in orice moment, fara o notificare prealabila.

Dreptul de autor

Acesta este website-ul oficial al companiei ”Acvila Sport”, iar drepturile de autor asupra întregului conținut al acestuia, inclusiv imaginile și bazele de date, aparțin în totalitate acesteia. Utilizarea neautorizată a oricărei secțiuni din portal fără permisiunea proprietarului drepturilor de autor se consideră încălcarea acestora și poate fi susceptibilă de a se demara o acțiune juridică. Orice încălcare a drepturilor de autor poate fi sesizată pe adresa de e-mail: [email protected].

Datele cu caracter personal expediate de către utilizatori. Politica de confidențialitate.

Datele cu caracter personal pe care le trimiteți pe site-ul https://acvilasport.md/ cu scopul de a achiziționa anumite produse vor fi tratate în conformitate cu LEGEA nr.133 din 08.07.2011 privind protecția datelor cu caracter peronal.

Ne angajăm să folosim datele personale doar pentru comunicarea cu utilizatorul site-ului nostru în scopuri legate de confirmarea comenzii sau pentru a transmite informații legate de noutățile, concursurile, ofertele speciale sau evenimentele pe care le organizăm.

Utilizatorii site-ului www.acvilasport.md nu vor distribui către terți sau prin alte canale de comunicare informațiile primite de pe acest site și nici nu le vor folosi în scopuri comerciale. Astfel, se înțelege și se respectă dreptul la proprietate intelectuală.

Alegerea produsului

Pentru a avea acces la achiziționarea de produse pe site-ul nostru și să beneficiați de toate opțiunile acestui site trebuie să vă înregistrați cu un cont de utilizator. Procesul de Înregistrare este foarte simplu și solicită din partea DVS doar datele personale de bază. În secțiunea de sus a fiecărei pagini se află meniul cu toate categoriile de produse. Printr-un click pe una dintre aceste categorii se va deschide o pagină cu produsele din subcategorii. În partea stîngă a acestei pagini se găsesc filtrele de selectare a produselor în funcție de: categorie (îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, echipament, etc), brand (SKECHERS, GALA, Stiga, Cosco, Eleiko, Vixen, Gala, IronMaster, HMS, GiantDragon, Maxwel, GEDO, Sportika), culoare, mărime, greutate, diametru, înălțime, preț, etc.

După ce ați listat grupul de produse care vă interesează, puteți obține informații suplimentare despre un produs dînd click pe imagine sau denumirea produsului. Dacă nu știti cărei categorii îi aparține produsul care vă interesează, puteți folosi cîmpul de căutare care se află în susul fiecărei pagini. În acest cîmp puteți tasta denumirea produslui căutat, denumirea brandului, sportul etc. După vizualizarea produsului accesibil de achiziționat, veți remarca că în partea dreaptă se află un buton ”ADAUGĂ ÎN COȘ”.

Dacă dați un click pe acest buton veți fi informat că produsul ales a fost adăugat în coșul dvs. Pentru produsele care au variație de mărime, culoare, etc. trebuie selectate detaliile dorite.

Conținutul coșului

În orice moment aveți posibilitatea să vizualizați toate produsele pe care le-ați adăugat în coș. Cu un simplu click pe iconița coșului, din partea de sus dreapta a site-ului, puteți deschide coșul în care sunt adăugate toate produsele alese pentru a fi achiziționate. De asemenea, puteți șterge produsele din coș sau să măriți numărul de produse dorite.

Cum se comandă produsele din cos

După ce ați făcut toate cumpărăturile și veți îndeplini destinația livrarii, va fi necesar doar să dați un click pe iconița ”EXPEDIAZA COMANDA”. In cazul in care nu v-ați înregistrat, vi se va cere sa va logati pentru a intra in profilul DVS ori să vă înregistrați. Completarea formularului de inregistrare se face o singura data, iar la urmatoarele achizitii va veti autentifica cu adresa de email si parolă.

Daca v-ați răzgîndit în legătura cu achizițiile făcute și doriți să schimbați ceva, printr-un singur click pe butonul ”CONTINUĂ CUMPĂRĂTURILE” vă veți întoarce la pagina cu coșul.

Încheierea comenzii

Cu un click pe butonul ”EXPEDIAZA COMANDA”, noi vom procesa comanda plasată în cel mai scurt timp. Acest pas nu presupune rezervarea unui produs sau confirmarea livrarii produselor din comanda. In scurt timp veți fi contactat de unul dintre managerii nostri pentru confirmarea comenzii. In cazul in care produsul nu este în stoc, consultantii nostri de vinzari va vor notifica privind termenul de livrare.

 

Livrarea produselor

 

Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicată în comanda prin intermediul curierilor. Achitarea se va efectua cash la livrare pentru persoanele fizice si juridice și doar prin transfer bancar pentru persoanele juridice.

 

Timpul și costul livrării

 

Termenul general de livrare în raza municipiului Chișinău este de pînă la cîteva ore, în dependență de timpul plasării comenzii. Costul livrării fiind de 50 de lei - pentrul coșul de pînă la 1000 lei.

 

Pentru comenzile urgente, dacă este plasată până la ora 12:00 - livrarea va fi efectuată în aceiași zi.

 

Taxa de curier se va achita doar o singură dată, indiferent de cîte produse aveți în comandă.

 

Curierul vă va anunța telefonic ziua și ora livrării. Plata coletului se face cash sau cu card bancar la livrare curierului. 

Curierii vor aduce coletele la adresa de livrare furnizată o dată cu comanda. La recepționarea coletului e necesar sa verificați aspectul exterior integru al acestuia, respectiv să nu existe deteriorări vizibile. Dacă remarcați că pachetul este deteriorat grav și considerați că produsul poate fi afectat din această cauză, refuzați preluarea pachetului și informați-ne de urgență. Dacă pachetul nu prezintă deteriorări preluați coletul și semnați confirmarea de primire adusă de curier.

Curierul are obligația să predea fiecare colet personal. De regulă dacă curierul nu vă găsește la adresa specificată, vă va suna la telefonul pe care l-ați menționat cînd ați făcut comanda și va stabili de comun acord cu dvs. un nou termen de predare a coletului. Dacă nici atunci nu veți fi la acea adresa, coletul va fi returnat. 

Reclamații

O dată cu preluarea coletului DVS vă rugăm să verificați coletul în prezența curierului. Dacă acesta prezintă deteriorări vizibile (părți rupte, colet strivit) nu este recomandat să acceptați coletul. În acest caz sunteți rugat să sunați la telefonul nr.069134627 sau să ne trimiteți un e-mail cu datele DVS (numele, prenumele, telefonul) pe adresa: [email protected] menționînd totodată și motivul pentru care ați refuzat să preluați coletul. În cel mai scurt timp posibil veți fi informat despre procedura pe care trebuie s-o urmați.

Dacă ați preluat coletul și după ce l-ați deschis ați constatat că marfa comandată nu corespunde celei pe care ați comandat-o sau că datele de pe factură nu sunt corecte, vă rugăm să ne sunați cel tîrziu într-un interval de timp de 24 de ore de la primirea coletului la telefonul nr.069134627 sau trimiteți un e-mail cu datele dvs. (numele, prenumele, telefonul) și numărul comenzii: [email protected], lăsîndu-ne un mesaj cu problema depistată.

Cu privire la garanțiile și schimbul produselor ne vom conduce de legislația în vigoare.

Remedierea gratuită a deficienţelor apărute la produs/serviciu, înlocuirea gratuită sau restituirea contravalorii produsului, serviciului necorespunzător în cadrul termenului de garanţie sau termenului de valabilitate, deficienţe care nu sînt imputabile consumatorului, se face necondiţionat de către vînzător într-un termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data înaintării reclamaţiei de către consumator sau în termenul stabilit prin contract.

Returnarea mărfii

În cazul returnării mărfii de către cumpărătorul care a plătit produsul curierului, respectiv companiei, cheltuielile de returnare a mărfii vor fi suportate de către cumpărător.

Ne rezervăm dreptul să refuzăm comunicarea cu persoanele care folosesc un limbaj nepotrivit, jignitor, injurios, la adresa noastră sau orientate către terți.

Prin deschiderea unui cont personal pe site-ul nostru, veți obține beneficii considerabile, precum istoricul detaliat al comenzilor și salvarea datelor DVS pentru viitoarele comenzi. Înregistrare se face prin completarea unui formular scurt care va salva toate datele DVS.