Cum cumpăr
Alegerea produsului
Pentru a avea acces la achiziționarea de produse pe site-ul nostru și să beneficiați de toate opțiunile acestui site trebuie să vă înregistrați cu un cont de utilizator. Procesul de Înregistrare este foarte simplu și solicită din partea dvs. doar datele personale de bază. În secțiunea de sus a fiecărei pagini se află meniul cu toate categoriile de produse. Printr-un click pe una dintre aceste categorii se va deschide o pagina cu produsele din subcategorii. În partea stîngaa acestei pagini se găsesc filtrele de selectare a produselor în funcție de: categorie (îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, echipament, etc), brand (SKECHERS, GALA, Stiga, Cosco, Eleiko, Vixen, Gala, IronMaster, HMS, GiantDragon, Maxwel, GEDO, Sportika), culoare, mărime, greutate, diametru, înplțime, preț, etc.
Dupa ce ați listat grupul de produse care vă interesează, puteți obține informații suplimentare despre un produs dînd click pe imagine sau denumirea produsului. Dacă nu știti cărei categorii îi aparține produsul care vă interesează, puteți folosi cîmpul de căutare care se află în susul fiecărei pagini. În acest cîmp puteți tasta denumirea produslui căutat, denumirea brandului, sportul etc. După vizualizarea produsului accesibil de achiziționat, veți remarca că în partea dreaptă se află un buton ”ADAUGĂ ÎN COȘ”.
Dacă dați un click pe acest buton veți fi informat că produsul ales a fost adăugat în coșul dvs. Pentru produsele care au variație de mărime, culoare, etc. trebuie selectate detaliile dorite.
Conținutul coșului
În orice moment aveți posibilitatea să vizualizați toate produsele pe care le-ați adăugat în coș. Cu un simplu click pe iconița coșului, din partea de sus dreapta a site-ului, puteți deschide coșul în care sunt adăugate toate produsele alese pentru a fi achiziționate. De asemenea, puteți șterge produsele din coș sau să măriți numărul de produse dorite.
Cum se comandă produsele din coș
Dupa ce ați făcut toate cumpărăturile și veți îndeplini orașul livrării, va fi necesar doar să dați un click pe iconița ”EXPEDIAZĂ COMANDA”. În cazul în care nu v-ați înregistrat, vi se va cere să vă logați de profilul dvs. ori să vaînregistrați. Completarea formularului de înregistrare se face o singură dată, iar la următoarele achiziții vă veți autentifica cu adresa de email și parolă.
Daca v-ați răzgîndit în legătura cu achizițiile făcute și doriți să schimbați ceva, printr-un singur click pe butonul ”CONTINUA CUMPARATURILE” va veti intoarce la pagina cu cosul.
Încheierea comenzii
Cu un click pe butonul ”EXPEDIAZĂ COMANDA”, noi vom procesa comanda plasată în cel mai scurt timp. Acest pas nu presupune rezervarea unui produs sau confirmarea livrării produselor din comandă. Unul dintre managerii noștri vă va contacta pentru confirmarea comenzii. În cazul în care produsul nu este pe stoc, consultanții noștri de vînzări vă vor notifica privind termenul corect de livrare.
Livrarea produselor
Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicată în comandă prin intermediul curierilor. Achitarea se va efectua cash la livrare pentru persaonele fizice și juridice și doar prin transfer bancar pentru persoanele juridice.
Timpul și costul livrării
Termenul general de livrare în raza municipiului Chișinău este de pînă la 3 zile calendaristice, costul livrării fiind de 50 de lei.
Taxa de curier se va achita doar o singură dată, indiferent de cîte produse aveți în comandă.
Curierul vă va anunța telefonic ziua și ora livrării. Plata coletului se face la livrare, curierului.
Curierii vor aduce coletele la adresa de livrare furnizată o dată cu comanda. La recepționarea coletului e necesar sa verificați aspectul exterior integru al acestuia, respectiv să nu existe deteriorări vizibile. Daca remarcați că pachetul este deteriorat grav și considerați că produsul poate fi afectat din această cauză, refuzați preluarea pachetului și informați-ne de urgență. Dacă pachetul nu prezintă deteriorări preluați coletul și semnați confirmarea de primire adusă de curier.
Curierul are obligația să predea fiecare colet personal. De regulă dacă curierul nu vă găsește la adresa specificată, vă va suna la telefonul pe care l-ați menționat cînd ați făcut comanda și va stabili de comun acord cu dvs. un nou termen de predare a coletului. Dacă nici atunci nu veți fi la acea adresa, coletul va fi returnat.